Trötttt

Efter 3 och en halvtimmes pluggande i streck är jag ganska trött. Det jag fick gjort var en uppgift på religionen som handlar om etik och sådär. Blev en a4:a sida. Påbörjat Rumänienarbetet, hittils 3 a4:a sidor skrivna + lite bilder och även skrivit loggboken till min lärare om projektarbetet. Nu ska jag vila skallen lite. Sen ska jag iväg till gymmet och sen blir det nog hem igen och fortsätta plugga. Lite matte och fritidskunskapen, dem kurser som jag måste få G i ! :) Arbetet om Rumänien är helt hemsk, skriver om olika barnhem, kolla in den här bilden..


Den där är tagen på ett barnhem där.. Hemsk. får typ en klump i halsen när man läser om sånt här. Man kan inte tro att folk verkligen har det såhär svårt!
Vi borde fan inte klaga över våran mat, titta killen här. Han skulle göra ALLT för lite mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0