praktiken

Praktiken känns skit bra! Jag trivs verkligen :) Fast jag är vääldigt trött efter en hel dag där, men sånt som hör till arbetslivet ;) Efter jag varit där så drog jag till multeum och träffade Sandra och gick igenom lite saker angående projektarbetet :) Det gick bra! Vi är snart klara med vårat arbete, känns jätte skönt! Känns verkligen att vi är i slutspurten! Häärligt men ändå får jag lite panik, aldrig mer skola ? sjuuuukt vad tiden går fort. Hoppas verkligen jag får sommarjobb nu så jag kan börja samla ihop pengar och dra till playa del inglés på den där bartender utbildningen, är verkligen sjukt sugen på att göra det. Dem talar svenska på kursen också vilket är bra, ;) haha så man förstår lite bättre ;D
Men nu kommer Emmy snart så hinner inte skriva så mkt mer :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0