Min helg!

Fredags hade jag praktik, helt slut efter den. Sen skulle jag träna mina småbarns i gymnastik också, men det är alltid kul :) Sen tog jag tåget till pappsen, käkade lite och umgicks med dem under kvällen. I lördags gjorde jag inte så mkt, jag käkade frukost/lunch på stan med Toni, blev en nacho. Sen kom Calle och mötte oss. Vi bestämde att vi skullle ses senare och dra till Tumba. Så jag drog en sväng till farmor eftersom dem ville vila ett tag. När jag varit där så gick jag hem en stund och sen drog jag iväg till pendeln, mötte toni och calle vid tumba central, sen mötte vi upp sussie inne i köpcentrumet där. Vi gick hem till Calle, dem satt och drack, jag pallade inte dricka. Tog lite av Tonis baileys bara. Gott men för sött! kan inte dricka mkt av det ;D Vi spelade lite kort och sådär. Jag åkte hem strax innan 12. Var hemma runt halv 1, då blev det sovardags :)
Idag(söndag) har jag inte hunnit gjort så mkt än, jag vaknade för en timme sen, käkat frukost. Nu är mallu ute och går och pappa ligger och sover, så det är rätt dött här. Men senare för hoppningsvis så åker jag till Sthlm en sväng. Ikväll Åker jag även hem till lilla hålan igen, blää skola i morgon!

Förresten, måste berätta.. Häromdagen i torsdags tror jag det var, så kom Emmy hem till oss. Vi bakade pizza och lite så.. Efter det drog vi och basta hos mormor, men vi slängde oss även i snön. Häärliigt! Men snön var så hård att man fick sår på benen, så när vi kom in i bastun igen så var benen alldeles blodiga haha.. Här kommer en bild på när vi har ansiktsmask på osss (Y) alltid lika snygga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0