Klart!

Nu har jag varit på gårn, vi ställde lite frågor, nu har jag skrivit rent dem. Och pluggat lite mer. Nu är det slut pluggat för ikvälll, helt slut i skallen fan :P Sitter hos Emmy, ska med bussen som går om en halvtimme, då blir det hem och sova. Upp tidigt till skolan i morgon också, blää!
Jag sitter och funderar lite, det är rockfesten på lördag kväll, vilka ska dit? Jag känner mig inte alls taggad, ett jäkla tjat om att jag ska med, men vet inte om jag pallar. Tröttnat på att festa hela tiden fan. Får se hur det blir med den saken.

Studenten är nära nu :) Känns bra, men känns jobbigt också eftersom jag inte är klar med alla ämnena, och kommer förmodligen inet hinna klart med alla ämnen, men får iaf se till att bli godkänd i matte och svenska och föröska hinna med någon kurs till. Ska iaf bli underbart att sluta skolan, får hoppas på jobb. Annars blir det mindre kul..

Nej nu ska jag börja packa ihop mina saker och sådär,

Byyye! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0