kaaalllt!

Jag sitter här inlindad i en filt! fryser hur mkt som helst, Bli att kolla på tv ikväll och sova tisigt, praktik i morgon! :)
juste, skulle säga.. Idag när jag kom in i skolan, vad ser jag då? Jo nedräkning till studenten. 100 dagar kvar!? jääklar vad tiden har gott fort, nu pluggapluggaplugga, och plugga lite till! Måste verkligen hinna klart! hehe lite panik.
I helgen åker jag till far min, ska umågs lite med dom på fredag och på lördag sthlm =) tror inte det blir festande iaf i helgen. Vilka är det som ska till 100-dagarsfesten? :)Inte jag iaf. Orkar inte strängnäs :P

Nej nu ska jag fortsätta kolla tv
puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag ska på 100-dagars festen =)

2010-03-03 @ 18:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0