hejsan!

Jag sitter hemma idag igen, har haft migrän 2 nätter irad, sjuuuukt ont i huvet! men i morgon är det prakik som gäller oavsett huvudvärk.
Jag sitter och kollar på nåt program på discovery. Det handlar om att dem förösker hitta ett ämne som är så likt vatten som möjligt som dem sen ska kunna gå på. Dem har nu majsena och vatten i ett ämne. Det fyllde ett stort kar typ, och började gå VÄLDIGT fort på det och det funkade, men så fort man stannar sjunker man ner. Haha rätt intressant program faktiskt.
Idag blir det bara att ta det lugnt.
I helgen, vad händer då?
Jag ska kanske åka och bowla med familjen och kanske åkersberga, men vet inte än på den saken.
Aja nu ska jag fortsätta kolla tv, skriver lite senare igen kanske.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0